mon ami

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Extáza v trojici

Getrúda bola skvelá manželka a matka.

Tak strašne jej záležalo na rozkoši nekonečne milovaného manžela, že sa obetovala a našla si o desať rokov mladšieho milenca.

Aby oživila ich fádny sex.

Bola véééľmi opatrná.

Pred eroto spartakiádnym cvičením na kladine i olympijských kruhoch si milenca dôkladne a dlho overovala.

Až hodinu.

Na firemnom večierku pred očami všetkých.

Bola aj veľmi hrdá.

Len tak hocikoho sa jej zamatovej pokožky nedotkne !

Strašne rada robila drahoty.

Každý si ju musel zaslúžiť.

Asi tak polhodinu na ňu vyvaľovať pripité nadržané oči.

Aj romantické vyznania lásky zbožňovala.

Keď na ňu vybafol podmanivým basom: „Chceš to aj ty, bejb ?“ podlomili sa jej kolená v čiernych ihličkových topánkach a ešte v ten večer sa nechala pretiahnuť.

Živočíšne, až perie lietalo.

Ako ináč.

Bola predsa klasa.

Aj ukážkovo zodpovedná bola.

Prízvukovala mu, že je medzi nimi len a len sex.

Fuj, len žiadne city !

Aby mu niečo také emocionálne poklesné ani vo sne nenapadlo, dostal za úlohu napísať stokrát ako Bart Simpson po škole:

„Si úžasná žena !“

„Zbožňujem ťa !“

„Len tak na okraj ... síce mám zároveň aj o manželku a o dvadsať rokov mladšiu milenku od teba, ale ... ty si ty !“

A ona si to spontánne a nevynútené vyznanie, akých bežní muži píšu denne na tisíce, potom polroka opatrovala v mailovej schránke.

Neprikladala tým čmáraninám však vôôôbec žiadny význam.

Len si ich čítala každý večer pred spaním.

Čo sa vám ale milé deti jedného dňa nestalo !

Mladého zberateľa kostí tá úžasná vášnivá korisť začala nudiť !

Na tomto svete nevďak vládne !

Teda až po sexe, samozrejme !

No vynaliezavý vám to bol chasník !

Len tak „úplnou“ náhodou zavolal na pomoc priateľa.

A navrhol jej trojku.

Óóó, ááááno ...

Až dvaja mladí naraz ju chcú !

Cítila sa ako bohyňa sexu !

Mladí sa za jej chrbtom zabávali.

Taký lacný, bezpečný a diskrétny sex ešte nemali !

Čo lacný, grátis !

Stačí len opakovať ako pokazený verklík: Nikto nás nevie urobiť tak ako ty, áááách ...

Len kamera jej chýbala.

Ako sa niekto dozvie, že je stokrát lepšia ako Dolly Buster ?

Fňuk !

Zrazu medziplanetárne galaktické svetlo ožiarilo jej nešťastnú utrápenú myseľ ...

Mám predsa bútľavú vŕbu !

Sivovlásku ...vlastne „sivolásku“ ešte zo študentských čias !

Dobrosrdečný, unudený a zvedavý voyer Fantozzi prifrčal na bicykli rýchlo a rád.

Mädlil si nedočkavo bacuľaté ručičky.

Do bezvedomia ho vzrušujú erotické príbehy iných žien ! 

Len je to riadna fuška vytiahnuť ich z nich na blogové svetlo.

Každá druhá robí s nimi také fóry !

Že vraj majú patriť len mužovi, s ktorými ich prežili.

Pcha !

Keby tušili, ako skvelo sa dá pri nich ukájať !

Čím sa mu zase potrebuje pochváliť tá exhibicionistka ?

Čím ho bude dráždiť, aby sa na ňu konečne skočil aj on ?

Chýba jej do zbierky trofejí predsa už roky !

Blažene sa usmieval pri predstave, ako bude pred ním nevinne klopiť oči a ako sa jej budú previnilo chvieť krásne štíhle prsty ...

„Zrkadielko moje, povedzže mi, kto je cynická a nemorálna sviňa na tejto zemi ?

Veď tohto milenca mám len rok !

A nudu s ním zabíjam len raz za mesiac !

A extázu trojky som prežila len raz ! ... dva ... tri ... štyri ... päťkrát ?

„Nie, Gertrúda moja milá, ty nie si.“

„Sú to tí, čo sa ti opovážia netlieskať ...“

*
Poznámka: podobnosť s inými osobami je vylúčená !
*
*
*
*
*

Rozprávky z polepšovne pre nepolepšiteľných | stály odkaz

Komentáre

  1. Nebudem hodnotiť Gerdu
    to mi neprináleží,ale trojka v zostave,ja,desinka a partnerka zdobí náš skorokaždý večer ;)
    publikované: 03.05.2008 12:15:15 | autor: pod altankom (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. monami, pocit hnusu vo mne len tak niečo nevyvolá, ale Tebe sa to týmto textom podarilo.. ;)
    publikované: 03.05.2008 12:26:54 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. hm
    zaujimawe.
    publikované: 03.05.2008 12:36:57 | autor: muffinka (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. ňo a tebe je treba
    tlieskať, "hrdinské" žieňa? musíš byť veľmi nasrdená...ale aj zranená? každý asi číta po svojom, ja som v tom texte videla niečo iné...ty tiež, čo k tomu? asi už nič...
    publikované: 03.05.2008 13:01:37 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  5. monami?
    kysle hrozno?
    publikované: 03.05.2008 13:25:41 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. zyxel, trefa!
    publikované: 03.05.2008 13:34:34 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. mne sa to náhodou páči :)
    publikované: 03.05.2008 13:43:40 | autor: em (e-mail, web, autorizovaný)
  8. pod altánkom - každý večer ? Páči sa mi
    Tvoj výber :)
    publikované: 03.05.2008 13:48:06 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. em - ďakujem za odvahu :)
    potešil ma Tvoj zmysel pre iróniu a sarkazmus :)
    publikované: 03.05.2008 13:51:39 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. ale mne sa to páči naozaj :)
    publikované: 03.05.2008 13:54:29 | autor: em (e-mail, web, autorizovaný)
  11. :)) emko, ona to tak aj pochopila
    keby som nevedela, na čo reaguje, ako nadsázka by to bolo dobré...lenže reaguje na jeden príbeh, ktorý bol akiste o niečom inom ;) hovorím, že každý číta inak

    a to sa mi monami zdá zákerné...vysmievať sa, hanobiť, odsudzovať, akoby si žila len v extrémoch...vnímala iba tie...videla veci skreslene...o empatii ani nehovoriac...tá sa cez tvoj múr asi nedostane...hm
    publikované: 03.05.2008 14:01:27 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  12. em - naozaj ma to teší :)
    a naozaj Ti ďakujem :)
    publikované: 03.05.2008 14:05:21 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. :)))))
    Supeer!!:) Monami, ty máš úžasný zmysel pre paródiu! Hogo! Ber monami do blogzinu! Aj takýto žáner je treba, aby sme sa nerozleptali ako tá guma v stokrát vypraných gatiach! :)
    publikované: 03.05.2008 14:07:35 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  14. KB, keby šlo o vtipnú paródiu, prečo nie...
    ale zlobe, zlosti, nenávisti, neznášanlivosti a odsudzovaniu rád prenechám priestor na iných blogoch...
    publikované: 03.05.2008 14:13:23 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. Ja v tom naozaj
    žiadnu zlobu nevidím, je to vtipné a živé, rovnako ako sú citlivé a jemné príbehy o láske na blogzine , skús sa na to pozrieť z inej strany :)
    publikované: 03.05.2008 14:16:48 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. KB, sorry, nech na to pozerám z ktorejkoľvek strany...
    v texte vnímam to, čo som popísal, a ešte aj všeličo iné, o čom radšej (zatiaľ) pomlčím...
    publikované: 03.05.2008 14:19:47 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. parodia..?
    KameliaB, skoda autora ktory potrebuje hovorcu... navyse parodie byvaju naozaj vacsinou vtipne ;) alebo zeby som nemal zmysel pre (zvrateny) humor? z toho textu citim skor nejaku zatrpknutost...
    publikované: 03.05.2008 14:27:03 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. zyxel,
    som hovorkyňou sama sebe, a mne sa toto čo napísala monami naozaj páči, ale Tvoj názor rešpektujem
    publikované: 03.05.2008 14:33:52 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. .
    na niektorych pasazach som sa nezadrzatelne zasmiala , na nieltorych som tuhla hrozou ( co si po tomto texte vypocujes ) . Pravdou je , ze text je sarkasticky , druhou ze po pravde v holej podstate by mohol byt taktiez pravda, taktiez by mohla byt pravda (subjektivnych hrdinov ... ).
    I ked mam uctu voci sooshninmu textu, paci sa mi aj tento .
    Pomenuvava drsne nieco, co mohlo byt kludne motivom .
    publikované: 03.05.2008 14:40:45 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  20. po prečítaní venovania som KameliaB
    nadobudla pocit, že si Sooshn a monami ti týmto spôsobom odpovedá ;)
    publikované: 03.05.2008 14:44:16 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  21. sygon,
    tu podľa mňa nejde o Sooshin text, Sooshn píše podľa mňa dobre,aj keď samé smutné veci,
    podľa mňa ide o ten istý obsah z inej strany, zámerne prehnane podaný,a preto ma to tak chytilo, dávno som sa na blogu tak nezasmiala
    publikované: 03.05.2008 14:48:04 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  22. kameliaB
    ja som pod sooshoninym textom myslela obsah prave , naopak vobec som neuvazovala o tom ako sooshn pise alebo aka je .

    Paradoxne si myslim, ze u monami ide o rovnaku formu(zvonku) , nakoniec dej je zvonku stejny ale iny obsah(znutra) ani nie voci sooshoninmu textu ale voci komentarom.

    Sooshn text napisala sice citlivo zvonku ale do vnutra sa podla mna zamerne vobec nepustila , chyba akykolvek postoj , posudok hrdinov voci aktom samym , je to len jemne obalene dovernostou a aktualnymi pocitmi . Aspon ja tak vnimam ten text.

    A monamin text mi pride zamerne prehnany ale v svojej podstate dost realny , preco nie ? :)
    publikované: 03.05.2008 15:04:21 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  23. musim priznat, ze aj mna tento text zaujal
    aj Sooshn aj Monami pisu velmi dobre, aj ked kazda inym stylom.
    Aj napriek mojmu pokrocilemu veku sa nedokazem stotoznit s Evinym chapanim nevery, ako keby vlastne svojmu manzelstvu pomahala, co je podla mna scestne, pohlad Monami je pre mna prijatelnejsi...Eva si moze nahovarat, ako uzasne vyriesila situaciu, ale v skutocnosti moze byt na smiech - milencovi aj tretiemu ucastnikovi...Nehovoriac o tom, ak sa vsetko prevali, ci by jej Viktor dokazal nieco take odpustit...
    Neodsudzujem ju, skor mi jej je luto, ked ma niekto lubi, neublizim mu neverou len preto, ze tuzim po uzasnom sexe, vztah je predsa aj o dovere, zodpovednosti, uprimnosti...to vsetko posliapala.
    Monamin text je preto pre mna odlahcenim, nuz, co so mnou...
    Prirovnam to k SOS, tiez paroduju vazne temy, rada ich pozeram, aspon nie je vsetko smutne...
    publikované: 03.05.2008 15:04:41 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. ochechuľa ;)
    súhlasím so sygon v tom, že je to sakrazmus jak vyšitý...s jasným autorským postojom...dobre napísaný, kopírujúci sujet Sooshinho textu (to si KB asi nevšimla)..a v tom aj hanobujúci, pretože zosmiešňuje názory ľudí pod týmto článkom...bez spojitosti s týmto textom by to bolo trefné odsúdenie istého typu konania ženy, takto je to bezohľadný výsmech...

    Sarkazmus (gréc. sarkadzein - sekať do mäsa) je uštipačný, bezohľadný výsmech sprevádzaný cynickým autorským postojom (cynizmus - bezohľadné, hrubé, bezcitné správanie). Predstavuje najvyšší stupeň irónie.

    je tu zjavný postoj autorky k Sooshinmu textu :) čo jej nezazlievam, len spôsob, akým to dala najavo je...hm
    publikované: 03.05.2008 15:09:06 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  25. a k tomu Evinmu príbehu
    dôvod, aký uviedla, akým ospravedlňovala svoje konanie tiež neberiem...podľa mňa si ho vytvorila spätne...nejde o "zlepšenie" sexu v manželstve, vrátenie iskry do ich vzťahu s Viktorom, ide o sexualitu ženy, ktorá túži byť obdivovaná a napĺňaná...aj viacerymi mužmi...ktorá však musela poprieť všetko, čo sa nám (resp. v kresťanskej spoločnosti) zdá dôležité...manželskú vernosť a dôveru medzi partnermi ;) skúste sa na to pozrieť aj inak...

    jedna vec je považovať Evin skutok za neprijateľný (z nášho pohľadu, skúseností, živoných hodnôt) a druhá je vysmievať sa...ja v tom vidím bezohľadnosť, zákernosť a hnev
    publikované: 03.05.2008 15:20:46 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  26. tento text sa nevysmieva z určitého typu správania...
    hrubým, bezohľadným spôsobom sa vysmieva z konania celkom konkrétnych ľudí, veď príbeh na blogzine je skutočný príbeh skutočných ľudí, nie fantazmagória ani fikcia...
    a navyše vysmieva sa bez štipky snahy o (kresťanské) pochopenie z konania, ktoré je výsostne vnútornou záležitosťou tých, ktorí konali ako konali.. osobuje si (nekresťanské) právo posudzovať, odsudzovať, zatracovať..
    a nemožno si nevšimnúť, že konaniu prakticky každej postavy príbehu sú podsunuté tie najhoršie možné pohnútky...
    v tomto zmysle príbeh vnímam hlavne ako obraz vnútorného sveta jeho autorky...
    publikované: 03.05.2008 15:22:01 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  27. Čarodejnica monami:)
    vďaka aj za venovanie, btw, včera som naozaj mala sviatok :)
    publikované: 03.05.2008 15:23:02 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  28. .
    mne nepride ze by sa monami nevedela na to pozriet inak a i keby odkial beriete tu istotu , ze to tak je ?
    Dost ma prekvapuje ako sa ju tu snazite sudit, posduzovat, charakterizovat jej pohnutky a motivy ...
    Sarkasticky zaner neni unikatny v literature, jeho zamerom je bit medzi oci (a bit nelutostne a drsne , kriciac) a vobec z neho nevyplyva nutnost stotoznenia autora sa s textom , i keby je to predsa dalsi nazor .
    Vyjadrenim odlisneho nazoru nedochadza k zosmiesneniu nazoru inych , iba ak si ini myslia, ze je ho mozne zosmiesnit .
    publikované: 03.05.2008 15:31:24 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  29. sygon, tú istotu beriem z faktov, ktoré Tebe známe nie sú, no mne áno...
    publikované: 03.05.2008 15:34:05 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  30. hogo
    ok . Dufam, ze kvoli tomu ze napisem sarkasticky clanok sa mi nedostane takeho posudzovanie v etery, z dovodov , ktore su zname trebars nam dvom .
    publikované: 03.05.2008 15:41:03 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  31. sygon,
    neodsudzujem jej názor ;)

    sama podsúva iným ľuďom (hrdinom Sooshinho textu) pohnútky, ktoré (pravdepodobne) nemali...takže skôr odsudzujem spôsob, akým ten názor podáva...ale sme slobodní, každý si môže robiť a myslieť, čo chce...a robiť to spôsobom, akým chce...

    a máš pravdu, možno nespravodlivo priraďujem výsmech z takéhoto typu (Evinho) konania monami, ktorá si to vôbec nemusí myslieť...verím, že v nej nie je toľko zlosti, ktorý z textu cítim ;)

    prajem príjemný deň :)
    publikované: 03.05.2008 15:42:12 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  32. sygon, netuším, čo chceš komentom z 15:41 povedať...
    publikované: 03.05.2008 15:46:11 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. dius
    to je pravda , ze podsuva :) a drsne motivovany , chapem, ze sa ti moze nepacit .
    Radsej by som sa ale spytala jej , preco volila tuto formu ako si vyvodzovala sudy o jej psychickom stave bez toho ;) Mozno , by som bola nemilo prekvapena , mozno nie . Aj to asi spravim.
    Krasny den i tebe .
    publikované: 03.05.2008 15:46:54 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  34. monami
    Preco si volila takyto styl ?
    publikované: 03.05.2008 15:47:41 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  35. spýtaš sa? môžem aj ja...
    oki, monami, aké si mala pohnútky napísať tento trefný sarkastický text? aký je tvoj postoj ku konaniu Evy? priama otázka...verím, že sa neminie priamej odpovede :) ďakujem
    publikované: 03.05.2008 15:50:40 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  36. resp. nevyhne
    publikované: 03.05.2008 15:50:57 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  37. Musím priznať,
    že čítanie tejto paródie na Evin príbeh vo mne nevyvlolalo prváve najlepšie pocity.
    Neviem, čím si vyslúžili hrdinovia príbehu takú tvrdosť a opovrhnutie. Všade naokolo nás sa dejú oveľa čudnejšie veci, ľudia si vedome ubližujú tým najhorším spôsobom. Neviem, prečo si si vo svojom texte zobrala na mušku práve ľudí, ktorí si vedome neubližovali.

    Je mi smutno z takejto netolerancie. Je mi ľúto Evy, ktorá musí žiť s pocitom, že by sa stala terčom takýchto výpadov, keby ju niekto cez môj príbeh identifikoval.
    A to len preto, lebo porušila istý model správania, ktorý je považovaný za jediný správny.
    Každý z nás denne prekračuje hranice toho "jediného správneho". Každý iným spôsobom a inou mierou. Ale celkom bez viny nie je nikto z nás.

    PS. Iróniu milujem. V tomto texte som ju však nenašla. Skôr inú z možných tvárí komiky - lascivitu.
    publikované: 03.05.2008 15:58:14 | autor: Sooshn (e-mail, web, autorizovaný)
  38. dius
    :))))
    publikované: 03.05.2008 16:00:18 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  39. :)) ňo
    howgh
    publikované: 03.05.2008 16:02:24 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  40. Nevolá sa táto hrdinka náhodou
    Gertrúda? Prečo sa to tu hmýri Evami, ktoré sú z úplne iného príbehu?
    Toto nie je podsúvanie?
    publikované: 03.05.2008 16:25:35 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  41. a vari je blog súdny tribunál?
    že sa má monami zodpovedať z pohnútok k napísaniu jedného textu, ktorý nikoho nenapáda??? a poukazuje na tú škaredšiu a smiešnu zároveň stránku života dospelých???
    publikované: 03.05.2008 16:35:08 | autor: KameliaB (e-mail, web, autorizovaný)
  42. nie Kamilka,
    toto nie je podsuvanie. Cely pribeh Gertrudy je pribehom Evy, pretoze na nu utoci a jej sa dotyka. A pokial tu ty teraz chces rozbehnut diskusiu preco Eva a preco nie Gertruda, tak si to bud od zaciatku cele nepochopila, alebo sa uz proste slamky chytas v pre mna nepochopitelnej snahe obhajovat ten akoby z katolickej mravouky vypadnuty pamfletik.
    publikované: 03.05.2008 16:42:53 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. KB, neviem o akom podsúvaní či zodpovedaní hovoríš...
    vari je zakázané sa autorky spýtať na jej pohnútky?
    ja tú potrebu pýtať sa necítim, lebo sú mi pohnútky jasné zo samotného textu a z celkového pôsobenia monami na blogu...
    a moje závery sa veľmi blížia k tým, čo pomenoval(a) zyxel...
    publikované: 03.05.2008 16:48:31 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. KB, neviem o akom podsúvaní či zodpovedaní hovoríš...
    vari je zakázané sa autorky spýtať na jej pohnútky?
    ja tú potrebu pýtať sa necítim, lebo sú mi pohnútky jasné zo samotného textu a z celkového pôsobenia monami na blogu...
    a moje závery sa veľmi blížia k tým, čo pomenoval(a) zyxel...
    publikované: 03.05.2008 16:48:31 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  45. zyxel
    "Toto nie je podsuvanie . Cely pribeh Gertrudy je pribehom Evy, pretoze na nu utoci a jej sa dotyka."
    Zaujimave ponatie, ze monamin pribeh je podsuvanie , zatial co tvoj nazor nie .
    A ako vies co sa Evy dotyka ?
    publikované: 03.05.2008 17:01:31 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  46. pardon korekcia zyxel
    Zaujimave ponatie, ze monamin pribeh je podsuvanie (uplne- kedze je aj tym druhym pribehom ) , zatial co tvoj nazor podsuvanim (interpretacie ) asi nie je , kedze je tak absolutne platny.
    publikované: 03.05.2008 17:06:46 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  47. Sooshn, plne súhlasím s tvojim postojom a je mi z tohto tu iba smutno,
    ..
    publikované: 03.05.2008 17:11:48 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. zicherík,
    nabudúce si lepšie prečítaj meno, lebo Ťa navrhnem do klietky hanby za hanobenie kamiliek
    publikované: 03.05.2008 17:12:12 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. sygon, kde zyxel hovorí o absolútnej platnosti svojho názoru?
    publikované: 03.05.2008 17:20:08 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. Sooshn, máš recht, celé sa to tu točí okolo (ne)tolerancie...
    publikované: 03.05.2008 17:23:18 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. Monami, končím túto debatu
    blog je pre mňa zábavou a nie ringom,
    ringom je pre mňa skutočný život, kde musím vydať ozaj profesionálny výkon a toto beriem z nadhľadom
    momentálne mi tu ten nadhľad chýba a tak končím..
    páčilo sa mi, ako si to napísala:))
    publikované: 03.05.2008 17:25:34 | autor: KameliaB (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. hogi
    Ema = Gerturda & jeden pribeh = druhy . Pretoze tento vyrok sa mi nezda (a viem ho vyvratit ) , jedina moznost ako ho vyhlasit za platny a stat si za nim, je mozne, tak ze ho spravim absolutne platny , sťa by, axiomaticky .
    publikované: 03.05.2008 17:32:57 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  53. sygon, každému, okrem tých, čo to nechcú vidieť, je jasné, že...
    monamin text je paródiou na text z blogzinu a dokazovať si to tu by mi pripadalo dosť (prepytujem) detinské...
    publikované: 03.05.2008 17:36:15 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. sygon, čo myslíš?
    prečo sa zyxel domnieva, že je jeden príbeh je totožný s druhým?

    ja si to tiež nemyslím, no prepojenie jedného s druhým je do očí bijúci, alebo si to nemyslíš? ;) no toto je už naťahovanie so slovíčkami...

    publikované: 03.05.2008 17:37:41 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  55. hogi
    ja ho vnimam ako sarkasticke ponatie motivou konania ludi v tom texte . Parodiou na nich ale nie je, pretoze boli autorokou uchraneni.
    Osobne si myslim, ze je sooshonin text uplne nezranitelny, pretoze je sakra dobre napisany. Nechala hrdinku konat ale vyjadrit ju nechala , k tomu na par miestach sposobom velmi otvorenym a priamim.
    Ja ten text vidim uplne nezranitelny , neviem ci mi je rozumiet.
    Ja sama viem byt hodne agresivna , ale v tom texte sa neni coho chopit . Mozno debatovat len o tom, co ten text vyvolal v tebe, v inych ... Nemozno sa chopit citoveho prezivania hrdinky.
    Nechcela by som citat monamim text, keby bol sooshonin text o mne, ale ak by o mne bol, bolo by uvedene niekde ze je na zaklade realnej skutocnosti u sooshn a uz keby som visla s farbou von, tak s tym, ze som pripravena na akykolvek pohlad aj drsny , a nevera ma aj drsne motivy a dokonca si myslim, ze ludia mozu konat a konaju z motivou , ktore monami uviedla zjavne zamerne extremne zhustene .
    A uz idem , sa venovat praci , konecne mi doslo preco vlastne tento text chranim pred slobodou a preco nevnimam ze sooshonin treba chranit pred slobodnou diskusiou.
    Prijemnu diskusiu.
    publikované: 03.05.2008 17:47:13 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  56. sygon
    neviem ci podsuvanie, ja si myslim ze to je len konstatovanie daneho stavu. to ze pribeh gertrudy je pribehom evy je primarnou podstatou celeho clanku (a vlastne aj diskusie), nesnazim sa podsunut ziadnu konstrukciu ktora by nebola evidentna. Nechem sa ta dotknut, ale mam mierny pocit ze trochu miesas... Pribeg Gertrudy je "parodiou" na pribeh Evy, to je evidentne, tak o co ti ide...
    publikované: 03.05.2008 17:53:48 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. KamilaB
    ospravedlnujem sa za zrejme neprimerane familiarne oslovenie. ak som urazil, bolo to nechtiac.
    btw, nechcela autorka vlastne takyto ring otvorit? Ale asi bude naozaj najlepsie nechat to tak, ludia maju proste odlisny zmysel pre humor, niekto ma rad South Park, niekto parky... ;)
    publikované: 03.05.2008 17:55:19 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  58. sygon, nikto tu nespochybnil právo monami napísať to, to napísala...
    ja som si len dovolil slobodne vyjadriť názor, že monamin článok považujem za hnus.
    publikované: 03.05.2008 18:01:45 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  59. zyxel
    ide mi o to, ze je parodiou (sarkastickou) na pocity a motivy, ktore si ludia pri citani toho textu tam sami dosadzuju .
    V tom texte (o Eve), ziadne dovody konania , nic neni uvedene ...
    je tam jasny popis toho co sa stalo a ako sa to stalo a aky postoj aktualne ma k tomu hrdinka na par (dvoch troch) miestach .. Finito.
    Ten text je fikany v tom, ze provokuje vlastny nazor, vlastne motivy, vlastne pohnutky . Ved o Eve nikto nic nevie ... Co vieme? Co na nej sa da parodovat ?
    Iba svoje predstavy o nej, o jej motivoch ...
    publikované: 03.05.2008 18:05:44 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  60. sygon, to podstatné tam
    na tých pár miestach je...aspoň podľa mňa...aj postoj hrdinky, jej pocity a hlavný dôvod konania...a ak nie, potom je toto paródia na naše komenty, čo sa mi tiež nepáči...
    publikované: 03.05.2008 18:14:44 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  61. dii
    ano je to na par miestach , ael skutocne velmi malo... i tie diskusie boli take otvorene, pretoze ten pribeh netlacil nikam a mohol sa kazdy slobodne vyjadrit ...
    A preco sa ti to nepaci ak by to aj bola reakcia na nase komentare ? nase nazory su nezavisle na interpretacii druhych . Na ich hodnote sa utokom ani interpretaciou zvonku nic nezmeni .

    A ak by sme zabudli na utok a proste vnimali , ze skutocne konanie ludi bez zafarbenia sa skutocne da takto vyjadrit ? Ze to co zranuje ego , je obsah nie forma podania ? a holost mnohych pravd .
    Ja tu sedim na blogu, lebo som leniva a uplne vystrasena z toho, ze nenapisem diplomku, ze s nou nebudem vediet pohnut .. ak by som to mala napisat po pol roku co tu vysedavam pravdivo , znelo by to fest zle ...
    Ta radsej sa budem citit aspon tu obcas mudro . Dobre to znie ne?
    :( Motivy ludi su niekedy tragicky smiesne v svojej podstate. Tak jak moje nutkanie pisat tu miesto toho kde treba .
    pa dius
    publikované: 03.05.2008 18:28:34 | autor: sygon (e-mail, web, autorizovaný)
  62. sygonita :)
    "nase nazory su nezavisle na interpretacii druhych. Na ich hodnote sa utokom ani interpretaciou zvonku nic nezmeni."

    máš recht...blog ma núti zapínať mozog a premýšľať, čo kto ako a pritom sa mi to strašne nechce robiť, pretože to u mňa to podstatné nezmení, strácam čas, rozčulujem sa a vlastne sa mi ani nechce, som unavená...ani neviem, čo tu robím, tiež mám pred sebou robotu...iné príbehy...

    u monami šlo podľa teba llen o zafarbenie pôvodne bezfarebného textu...hm, no myslím, že ani nie, akoby kostra zostala, ale obsah sa tou formou totálne zmenil...prekrútil, do najkrajnejšej podoby ako sa dá...

    v podstate ma hnevá len prepojenie medzi týmito dvoma textami...

    sygonita, holá pravda v tvojom prípade je rovnaká tu či inde ;) tak sa neboj a makaj, dokážeš to...
    publikované: 03.05.2008 18:38:42 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  63. sygon
    Myslis ze ma vyznam tie texty nejako hlboko rozoberat? Podla mojho nazoru (s ktorym samozrejme nikto nemusi suhlasit ;) ) je to pomerne lacne nasilne zosmiesnovanie. Ak by to mala byt sarkasticka parodia, mal by som sa snad citit pobaveny na tom ako sa autorka trafila do cierneho, ale kam sa vlastne monami triafala a trafila? Nemozem sa zbavit pocitu, ze autorka bola proste rozhorcena z prilis realistickeho popisu prirodzenej chute na zivocisny sex, a tak ju radsej zhnusila sebe a aj vsetkym okolo... Monamin text nic neprovokuje. Jasne dava najavo autorkin nazor a postoj.
    publikované: 03.05.2008 18:42:30 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  64. v príbehu na blogzine sa riešila vnútorná dilema ženy, ktorá...
    prekročila hranice všeobecne uznávaných noriem, kým táto zlomyseľná paródia, tento „akoby z katolickej mravouky vypadnuty pamfletik“ (ako trefne napísal(a) zyxel) od samého začiatku nepochybuje o JEDINEJ PRAVDE a bez mihnutia oka vyslovuje inkvizičný ortieľ:
    „žena, ktorá koná tak, ako Eva/Gertrúda, je skazená, nemorálna, cynická sviňa!“
    touto netoleranciou je mi tento text odporný a nenachádzam v ňom nič, čo by ma pobavilo.
    publikované: 03.05.2008 18:47:39 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  65. súhlasím so zyxel...
    už len monami môže vyvrátiť stotožňovanie účelu svojho textu...ktorý mi pripadal ako pranierovanie konkrétneho typu správania sa ženy...bez ohľadu na to, či Evy alebo Gertrúdy ;)
    publikované: 03.05.2008 18:48:03 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  66. * stotožnenie účelu textu
    (ktorý sa vysmieva a hodnotí) s jej vlastným postojom a názorom...
    publikované: 03.05.2008 18:50:55 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  67. ja len..
    aj tak, je najdolezitejsie, co si o tom myslia zucastnene strany... vsetko ostatne je stekot psov na karavanu, ktora ide dalej...
    http://yossarian.blog.pravda.sk/detail-nevera-nielen-po-slovensky.html?a=06b3c480c756436b7624dd9e8dd6356e
    publikované: 03.05.2008 19:20:27 | autor: yossarian (e-mail, web, autorizovaný)
  68. KameliaB - hurá, zasmiala si sa :) Som veľmi rada :)
    milá moja priateľka, ozývam sa až teraz, mala som veľmi súrnu prácu.
    A ako vidím, je tu pekná mela :)
    Ďakujem, že si ma bránila, ale vieš ... vôbec to nemá zmysel.
    Stará normalizačná komunistická štruktúra,
    permanentne a nudne blékajúca o tmárstve RK,
    pre istotu si aj pyxelovo ... teda zyxelovo ... samonaklonovaná
    s dojemným závojom až dvoch !!! háremových hurisiek
    úplne na všetko týkajúce sa sexu pritakávajúcich
    ma potrebuje exemplárne potrestať.
    Presne tak, ako sa to robilo kedysi s vlastným názorom.
    Kto stojí na chodníku, nemiluje republiku ... teda blogzin :)
    Tlieskajme mu všetci spoločne a nerozdielne !
    A v pozore !
    Nech žije náš vrelemilovaný prvý tajomník !
    Nejako príliš často pri mne zabúda na slobodu slova zaručenú ústavou už skoro 20 rokov.
    A inak medzi nami, trafená hus vraj vždy zagága.
    A ja sa nestíham čudovať !
    Prečo vlastne ?
    Ten príbeh sa predsa nikoho z gagotajúcich vôbec netýka !
    Hmm, alebo týka ???
    Takže týmto verejne vyhlasujem, že podobnosť s inými osobami na iných blogoch pravdy je čisto náhodná !!!
    Príjemný úsmevný večer, milá Kamélia :)
    publikované: 03.05.2008 20:07:44 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  69. hm :)
    publikované: 03.05.2008 20:11:12 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  70. monami, dúfam, že sa zo svojho komentu aspoň vyspovedáš.. ;)
    publikované: 03.05.2008 20:12:00 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  71. ... do dnešného dňa som sa naivne nazdával, že kresťanstvo je o láske k blížnemu ;)
    publikované: 03.05.2008 20:13:52 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  72. A tu sa hádže kameňmi, ja nie som bez viny, ja nehádžem, radšej idem preč!
    A veru by mali isť všetci, čo nechcú byť kameňovaní....
    publikované: 03.05.2008 20:16:08 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  73. moja milá sygon - veľmi Ti ďakujem za Tvoj názor. A odvahu :)
    takže prečo som zvolila túto formu ?
    Vieš, v niečom sme veľmi podobné :)
    Veľa ľudom stačia povrchné lesklé čačky.
    Trbliecu sa a to im stačí.
    Mne sa však zdá zaujímavejšie hľadať pod povrchom.
    Prečo je to tak a nie inak ?
    Vlastný názor dnes nie je veľmi moderný.
    Stádovitosť má stále zelenšiu.
    No vlastný názor má jednu veľkú výhodu.
    Málokomu sa podarí vodiť ma za nos.
    Príbeh Gerdy je príbehom ženy, ktorá hrá pred inými divadlo.
    Ja mám radšej úprimné ženy.
    A tak som si dovolila strhnúť jej tú, pre mňa falošnú masku :)
    P.S.
    Posielam Ti štyri vagóny inšpirácie, aby Tvoja diplomovka dopadla skvele :)
    A k tomu príjemný usmievavý večer, milá sygon :)
    publikované: 03.05.2008 20:24:28 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  74. milá hanka - uhádla si to presne :) Veľmi vážne témy sa predsa dajú spracovať aj humorne :)
    Dokonca aj sarkasticky aj ironicky :)
    Prečo som napísala svoj príbeh práve týmto štýlom ?
    Rada sa smejem tak ako Ty :)
    A pretože tento pohľad odhalí oveľa viac a do väčšej hĺbky, ako ten povrchný presladeno limonádový.
    A vieš, bola to aj taká malá skúška.
    Veľmi dlho som mlčala a ticho pozorovala, ako istí blogeri stále omieľajú a zdôrazňujú, ako im ide o rôznorodosť pohľadov na vec.
    Dnes opäť musím konštatovať, že iný pohľad ako ten ich neznesú.
    Príjemný usmievavý večer, milá Hanka :)
    publikované: 03.05.2008 20:35:55 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  75. milá monami :)
    mohla by si prosím prezradiť, koho považuješ za háremové huristky (jednu s dojemným závojom)? prečo si myslíš, že nemajú vlastný názor? kvôli tomu, že s niekým súhlasia? potom by sme mohli aj do toho tvojho "stádočka" priradiť ľudí, ktorá majú odvahu ;)

    jedna z gagotajúcich ;) kameňom nechcem dostať, pls, buď jemná ;)
    publikované: 03.05.2008 20:38:16 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  76. * ktorí
    publikované: 03.05.2008 20:39:22 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  77. monami, daj prosím vedieť, keď budeš svätorečená, oki? ;)
    publikované: 03.05.2008 20:42:19 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. milá dionea - nenapadlo Ti, že si ma nepochopila ? :)
    si milovaná učiteľka aj preto, že svojim žiakom toleruješ rôzne názory.
    Prečo to právo upieraš mne ?:)
    Prečo som napísala svoj príbeh štipľavým štýlom ?
    Pretože nemám rada, ak si pred sebou hráme divadlo.
    Ak sa tvárime, že všetko je v najlepšom poriadku.
    Je to nebezpečná cesta.
    Niekto by mal mať odvahu aj vykríknuť: Kráľ je nahý !:)
    Príjemný usmievavý večer, mllá dionea :)
    publikované: 03.05.2008 20:42:23 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  79. máte plne huby netolerancie a pritom sami neviete stolerovať monamin článok..
    mala právo napísať ho?..mala..
    tak potom?

    tým,že eva dovolila napísať článok o nej samej,tak s takým niečim musela ratať..)))

    monami..kvitujem..odvahu..a aj to ostatné..myslím,že to splnilo svoj ciel..)))

    z mimova..)))
    publikované: 03.05.2008 20:45:14 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  80. milá Sooshn - nebol to príbeh Evy. Ty máš právo na autorskú licenciu,
    ja hádam tiež.
    Ty píšeš svojim štýlom, ja zasa svojim.
    Hmm, nechápem, prečo sa bojíš, že Tvoja Eva by mohla byť terčom výsmechu po mojom úbohom lascívnom článku.
    Žene jej kvalít také niečo predsa ublížiť nemôže.
    Príjemný usmievavý večer, milá Sooshn :)
    publikované: 03.05.2008 20:48:52 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  81. žiakov vediem
    nielen k tomu, aby dokázali svoj názor sformulovať, tolerovať iné, ale aj chápať...porozumieť a hlavne, ak ide o riadený rozhovor, aby dokázali priamo odpovedať na položené otázky, ty si neodpovedala ani na jednu moju otázku...

    právo povedať svoj názor ti neupieram, dokonca si ho môžeš napísať ako chceš, v podstate sa ti podarilo vynikajúco vyjadriť odmietavý postoj k problému nevery až tak, že konanie Evy vyznelo smiešne a naivne...

    lenže (ak si vychádzala z tohto príbehu, Evinho), totálne si prekrútila jeho podstatu, jeho pôvodnú výpovednú hodnotu, postoj hrdinu...to svojich študentov neučím...

    niektoré veci nie sú v poriadku podľa tvojho názoru...podľa iného môžu byť...

    prečo je to nebezpečná cesta? ak niekomu podľa istej normy zakazuješ konať istým spôsobom (napr. byť neverný), nejde o stádovitosť?
    publikované: 03.05.2008 20:50:15 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  82. milý yossarian - veru, psi štekajú a karavána aj tak ide ďalej :)
    A každý má právo na svoj pohľad na svet :)
    Príjemný usmievavý večer :)
    publikované: 03.05.2008 20:52:49 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  83. ellie :)
    monami sa dištancuje od spojenia Evy s Gertrúdou...s čím akože Eva mala rátať? ako sa jej to týka? nerozumiem 8-O
    publikované: 03.05.2008 20:53:58 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  84. bravooooooooo...pochopilaaaaaaaa..))))
    tak potom o čom sa tu už od obeda bavite?..)))))))))))
    publikované: 03.05.2008 20:59:45 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  85. milá ellita - ďakujem za Tvoj názor :)
    som rada, že aj Ty si uhádla, o čo mi šlo :)
    A radšej už zatváram svoje okienko na bunkri.
    Tie smradľavé vajíčka ukážkovo tolerantných rovno do mojej závistlivej a sexom v trojici neukojenej makovice nemusíííím :)
    Príjemný usmievavý večer :)
    publikované: 03.05.2008 21:03:28 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  86. je fajn vedieť,že nie som sama..)))
    dobrú..priatelia..))a aj tí ostatní..)))
    publikované: 03.05.2008 21:07:20 | autor: ellita..))) (e-mail, web, neautorizovaný)
  87. monami
    to si akiste zase myslela (aj) mňa alebo som až príliš vzťahovačná...ďalším pravidlom komunikácie je neurážať diskutérov ;) aj som sa chcela opýtať, či chodíš na nejakúé špeciálne školenie arogancie a asertivity, pretože taká štipka by mi aj bodla...ale pravdupovediac, radšej nie ;)

    publikované: 03.05.2008 21:09:49 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  88. Diuška, ja ti to poviem tak emácky, alebo pankáčsky, ako by ti to
    povedali deti v škole: dlab na to, tu klopeš na nesprávne dvere!
    publikované: 03.05.2008 21:11:52 | autor: rozpravkarka (e-mail, web, autorizovaný)
  89. milá dionea - a čo robíš so žiakmi, ktorí nechápu ? Neúmyselne alebo dokonca úmyselne, lebo z toho majú prospech ?
    nehľadáš spôsob, ako im ukázať problém z inej strany ?
    Znova opakujem, že som písala príbeh inej ženy ako Eva.
    Nie, neveru neodsudzujem.
    Ani nezosmiešňujem.
    Na to si stačí niekedy celkom bohato sama :)
    Neuveríš mi, ale dokonca aj milovanie zbožňujem :)
    A myslím si, že som veľmi tolerantná.
    Každý je strojcom svojho šťastia :)
    Nevyhovuje mi však, ak niekto mnou manipuluje.
    A tvrdí mi, že čierne je biele.
    A má z toho celkom slušný prospech.
    publikované: 03.05.2008 21:16:14 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  90. už idem Zuzanka :)
    dáme si niečo sladké? uvarím ti čajík, ja si dám ešte kávu s mliekom :P ale ak ceš kafe, stači povedať ;)

    tak ahoj monami, úprimne ti poviem, že mi potešením nebolo, no zistila som zase veľa nových vecí :) za to dík...aj vďaka tebe
    publikované: 03.05.2008 21:16:40 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  91. monami, mal som úmysel na Tvoje komenty vecne reagovať...
    no na znôšku (viac-menej) primitívnych urážok sprevádzanú zlomyseľnou úlisnosťou odpovedať jednoducho nedokážem.. a vlastne ani nechcem.
    poviem len toľko: úroveň Tvojich komentov odpovedá úrovni článku.
    publikované: 03.05.2008 21:29:01 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  92. ellita
    :))) ellita, mas pocit ze niekto bral pravo monami napisat ten clanok? Toto je blog, blog umoznuje vyjadrenie nazorov citatelov, a to aj urobili. Kde vidis ze by niekto vyzyval monami aby ten clanok stiahla?
    Ja sa naozaj nestacim smiat nad tym ako sa monami a jej spolubojovnice ohanaju pravom na slobodu ked sa na ne niekto vyjadri kriticky :))
    publikované: 03.05.2008 21:39:01 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  93. monami
    Preco sa stale ohanas tym ze mas pravo na vyjadrenie svojho nazoru v clanku? Upiera ti ho niekto? Ukaz mi jedine miesto v tejto diskusii, cituj mi jedinu vetu ktora by ti upierala pravo vyjadrit sa v blogu, hoci takym sposobom akym si to spravila. Su tu len prispievajuci do diskusie vyjadrujuci svoj nazor na tvoj nazor.

    Monami, nenapisala si pribeh stiplavym stylom, ale ponizujucim. Ponizujes ci uz fiktivnu zenu, alebo autorku povodneho textu. Lacno. Zatrpknuto. Co ta nikdy nikto nechcel? Si zatrpknuta, nebudem rozoberat preco, myslim ze je to jasne.... Nastastie tu mame blog, ktory ti umozni svoju zatrpknutost vykricat do sveta. Ale pruser ked sa niekomu ta zatrpknutost a sposob kriku nepozdava, to mu nedajboze budes nadavat do tolerantnych ;)

    A celkom som zvedavy akymi eufemisticky ladenymi nadavkami ma zasypes ;)

    Este jedna vec, monami, ellie, precitajte si pozorne dionin prispevok 03.05.2008 20:50. Hlavne zaciatok, o tom vedeni rozhovoru a argumentacii. Necakam sice ze ho pochopite, ale za pokus to stoji.
    publikované: 03.05.2008 21:49:29 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  94. zyxel, si tuším jediný, čo si v tejto debate zachoval úplne chladnú hlavu..
    prezraď, ako to robíš, hm??? ;)
    publikované: 03.05.2008 21:56:18 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  95. zychel..obhajca soosh,hoga..a ostatných..)))
    vyjadril si svoj názor..ja svoj..a to je celé..

    nechci,aby som čitovala ja..komenty odsudzujúce monami za autorstvo..Soosh povedala,že lutuje Evu..Hogo odsúdil monami z netolerancie..a ty zo zatrpknutosti..

    čítate sa vôbec?..)))

    mám pocit,že si uzurpujete právo na pravdu..a pritom..Eva a Gertruda sú fakt rozdielne mena..ale..ich správanie je velmi podobne..akurát monami to poňala očami tretej nestrannej osoby..soosh ako eva..

    ja len nerozumiem,prečo tu nadávate mon len preto,že pomenovala veci pravým menom..

    ved ste sami paralelu medzi článkami našli..nie?..)))

    ja byť soosh,tak nikdy podobnost medzi jednym a druhym príbehom nenájdem..pretože eva bola taaak odlišna od gertrudy..diametrálne..

    či sa mylím?..

    ale..majte svoju pravdu..tú moju to neovplyvnuje..)))
    publikované: 03.05.2008 22:09:04 | autor: ellita.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  96. wysluzilec
    no neviem, myslim ze az tak chladnym sa mi ostat nepodarilo ;) Priznam sa ze keby som vedel od zaciatku s cim (kym) mam do cinenia tak sa ani nepustim do debaty. Strata casu. Nepriestrelne pozicie a klasicke "protiargumenty" - primitivizmus, urazky a ignorancia. Ale kde pan boh nedal, v lekarni nekupis ;)
    publikované: 03.05.2008 22:50:31 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  97. zyxel, pre Teba to možno bola strata času...
    ale hriať Ťa môže aspoň to, že si prispel k tomu, aby to tu prebehlo v relatívnom poklide.. :)
    publikované: 03.05.2008 22:52:52 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  98. :D
    joj, my sme ale zlomyseľní...po zadočkoch nás vyplácať je málo ;))
    publikované: 03.05.2008 22:53:23 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  99. diuška, tak ja budem Teba, a Ty môžeš zyxela, oki? ;)
    publikované: 03.05.2008 22:55:25 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  100. Diuška, neprovokuj... Však ani tá svätožiara, čo som ti pred chvíľou
    kriedou nad hlavu kreslila, ťa neocháni pred hromami bleskami!
    publikované: 03.05.2008 22:56:19 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  101. Rozprávkarka, ale veď kto už by čo mohol vyčítať háremovej huriske, hm??? ;)
    publikované: 03.05.2008 22:57:53 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  102. :D len či to niekoho nepohorší ;)
    a len so slobodným súhlasom zyxela, možno by radšej od teba ;) to...každý má právo na svoj názor :P
    publikované: 03.05.2008 22:57:54 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  103. Nuž hádam to, že je huriska. Všetky tie háremove rozkoše.
    Ale keď sa to tak vezme, tak tam sa dodržiavala morálka... Veď sultán, čo mal tisíc žien, nemohol všetky oblažovať naraz... Aha, prepáč, v tvojom prípade tritisíc... Nuž, Diuška, čakať pri tritisíc huriskách na to, kým na teba príde rad, to je naozaj nekresťanské!
    publikované: 03.05.2008 23:03:08 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  104. Zuzanka :) ja som nepoučiteľná
    pichám do hniezda, kým nezomriem :/
    publikované: 03.05.2008 23:05:28 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  105. Rozprávkarka, vo virtuálnom háreme sa dá vďaka paralelizmu a copy-paste racionalizácii...
    oblažiť za jednotku času omnoho viac hurisiek, takže žiadna z oných tritisíc nestráda, neboj.. ;)
    publikované: 03.05.2008 23:08:56 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  106. No, čert, tak to si ma sklamal... Ja že sa tu vážne hovorí o reálnych
    veciach, a tu je to stále len o virtuále. Tak ako povedal podlahár. Vo virtuále 1+1 nie je 2 ale len 0. Takže zase plno slov, točiacich sa okolo nuly.

    Keby to bolo naživo, hm... možno by som si aj ja dala prihlášku medzi háremové hurisky...
    publikované: 03.05.2008 23:12:09 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  107. Rozprávkarka, jasné, že virtuál nie je reál.. čo myslíš, prečo mám hárem 1 + 3000, hm? ;)
    publikované: 03.05.2008 23:16:20 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  108. Nuž to naozaj neviem. Mohol by si mi to ako svojej priateľke,
    ktorá zatiaľ nevyplnila žiadnu prihlášku, vysvetliť?
    publikované: 03.05.2008 23:19:11 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  109. wysluzilec, dione
    no neviem ci v poklide, pockaj az sa zobudi monami, to este len bude :) ale do toho sa uz asi nezapojim, to uz asi bude tazko obrnena logickymi a vecnymi argumentami a jasnymi vyjadreniami ;)

    dione neryp ;) podla mojho slobodneho nazoru na ktory mam pravo je wysluzilcov pristup lepsi. Ovsem dajme si bacha, to uz zacina nieco pripominat a u niekoho by to mohlo vyvolat silne nutkanie na dalsie literarne sebavyjadrenie :)
    publikované: 03.05.2008 23:23:00 | autor: zyxel (e-mail, web, neautorizovaný)
  110. Rozprávkarka, lebo virtuál nie je reál...
    a ekvivalentom jednej reálnej háremovej hurisky je cca 300 virtuálnych hurisiek..
    publikované: 03.05.2008 23:24:23 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  111. zyxel, a Ty vari netúžiš stať sa objektom literárneho diela, hm? ;)
    publikované: 03.05.2008 23:26:37 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  112. Takže, keď tak nad tým celým uvažujem, tak ja budem radšej kamarátkou s čertom,
    a pozíciu háremovej hurisky necham plavať, byť iba jednou virtuálnou tritisícinou - to nie je nič pre mňa. A copypaste neberiem. Keď už, tak iba originál.
    publikované: 03.05.2008 23:30:25 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  113. Rozprávkarka, to vieš, hurisky museli vždy len držať .i.u a krok.. :((
    publikované: 03.05.2008 23:34:09 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  114. Počúvaj, čert, ja som zo slušného kraja, z Rozprávkova, u nás sa
    škaredé slová nepíšu ani s bodkami. Ačo sa týka tých hurisiek, no poznáš aspoň jednu rozprávku, v ktorej by sa písalo, ako sa mali zle? Ja poznám iba tie z Tisíc a jednej noci a tam sa všetky mali kráľovsky, až na Šehererádu, tej furt chcel šultán zoťať hlavu. Zachránilo ju iba to, že vedela rozprávať rozprávky - a že mu nikdy nedala. Tak ja sa budem toho držať.
    publikované: 03.05.2008 23:38:06 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  115. Oprava: sultán...
    ...
    publikované: 03.05.2008 23:38:57 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  116. Rozprávkarka, fakt nechápem, prečo sa slovu, označujúcemu najpríťažlivejšiu časť ženského tela hovorí že "škaredé".. :((
    publikované: 03.05.2008 23:41:53 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  117. A ja tiež nechápem, prečo nemôžem napísať čertovi že zlatko,
    aby hneď do mňa kadekto neskočil... Však zlatko hovorím všetkým, čo mám rada, napríklad aj Diuške!
    publikované: 03.05.2008 23:44:26 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  118. :D ta čo už
    so mnou zyxel...ani do voza, ani do koča, len na polceste do pekla...hm, už si som predstavila to nové literárne dielo :)) ako učiteľka s trspeničkou odmeňuje svojich....škoda reči ;) urobili by zo mňa sadomaso :P :D už som radšej cicho

    dobrú noc vám všetkým ;)
    publikované: 03.05.2008 23:48:21 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  119. diuška, veď počkaj, urbia tu z Teba zlú dominu.. :((
    publikované: 03.05.2008 23:52:39 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  120. Rozprávkarka, mňa nepohorší, ani keď mi povieš že "miláčik".. ;)
    až by mi čertovské srdce zaplesalo.. jupííí.. >;-)))
    publikované: 03.05.2008 23:53:59 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  121. ups...s trsteničkou ;)
    ňo, domina, ale pre ostatných poviem len toľko, že bolesť neznášam, duševnú ani fyzickú ;)) ani bolesť niekoho iného...hm
    publikované: 03.05.2008 23:55:07 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  122. Diuška, zlatíčko, už aj ja idem pomaly do Hajankova... Dobrú noc
    tebe, aj čertovi, aj všetkým
    dokonca aj háremovým či neháremovým huriskám.

    publikované: 03.05.2008 23:55:32 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  123. aj tebe srdiečko :)
    sladké sny
    publikované: 03.05.2008 23:56:13 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  124. Teba ja budem radšej oslovovať len tým starým osvedčeným ,,ČERTISKO",
    lebo keď by som ti povedala že miláčik, tak by mi všetkych tvojich tritisíc virtuálnych hurisiek vytrhalo vlasy z hlavy a vyškriabalo oči, a ja mám svoje oči rada, lebo si nimi čítavam také písmenká, ktorí mi robia dobre na duši.
    publikované: 03.05.2008 23:58:40 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  125. Rozprávkarka, aj "čertisko" je mi od Teba milô.. ;)
    mi je jasné, že si oči musíš šanovať, veď ako by mohla Rozprávkarka s vyškriabanými očami rozprávky pásť, no nie? :((
    publikované: 04.05.2008 00:04:35 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  126. Takže, čertisko, polnoc odbila, rozprávkárky už idú spať k svojim
    rozprávkám, prajú ti pekný sen a aby ťa zajtra, teda dnes, nikto nekameňoval.
    publikované: 04.05.2008 00:09:20 | autor: Rozpravka (e-mail, web, neautorizovaný)
  127. Rozprávkarka, pekný sen aj Tebe a kameňovaním čerta sa netráp..
    čert je naň tak zvyknutý, že by mu vari aj chýbalo, keby sa z času na čas nejaké milé kameňovanie nekonalo.. ;)
    publikované: 04.05.2008 00:13:51 | autor: wyslúžilec (e-mail, web, neautorizovaný)
  128. Kazdemu len dobre umysly prisudzujem,
    kym sa nepresvedcim, ze to tak nie je. Myslim, ze Eva/Gertruda je rozumove verzus zamerne provokujuce (verim, ze nie so zlym umyslom) spracovanie podobnych pribehov. Nepoznam monami blizsie a nech mi nedakuje, nie som z jej tabora ani z tabora nikoho. Ale naozaj trosku viac tolerancie by nezaskodilo. Ved toto bola vlna odsudenia, nech si hovorite, co chcete. To je to, co sa mi nepaci a nikdy pacit nebude.
    publikované: 04.05.2008 18:03:45 | autor: misolietavec (e-mail, web, neautorizovaný)
  129. Dokelu,
    vlna odsudzovania autorky, monami. Tak som to chcel povedat a z toho, co som povedal sa ani cert nevyzna.
    publikované: 04.05.2008 20:07:14 | autor: misolietavec (e-mail, web, neautorizovaný)
  130. monami
    juuuj peknu ironiu citim z pismeniek...preco? :))))
    ale sa mi to paci...teda clanok:)))
    publikované: 05.05.2008 08:13:50 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  131. believer - iróniu a sarkazmus milujem :)
    sú nemilosrdným zrkadlom našich omylov a chýb.
    V skratke o nás povedia viac ako 300 stranový román.
    Celé tisícročia sú však rovnako milované ako nenávidené.
    Zakomplexovaní ľudia s vnútornými, nepriznanými a potláčanými pocitmi viny takmer vždy majú pocit, že je to práve o nich.
    Prezradia sa tak, že autora vyhlásia za nepriateľa ľudu (nie seba).
    Verejne ho urážajú a zosmiešňujú.
    Bičovanie až do krvi, to by sa im páčilo.
    A potom upáliť alebo rozštvrtiť.
    Len žiadna bezbolestná smrť !:)
    Prečo som napísala to, čo som napísala ?
    Možno som mala chuť pozrieť sa na vzťahy medzi mužom a ženou aj z tohto pohľadu.
    Nie je to predsa vždy len bukolická selanka.
    publikované: 05.05.2008 10:07:10 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  132. Juuuj monami
    Tebe by sa pacil MASH...aj mne sa paci:))))
    publikované: 05.05.2008 12:05:41 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  133. už se perou? ? ?
    :-DDD
    publikované: 05.05.2008 13:15:45 | autor: SungSam (e-mail, web, neautorizovaný)
  134. believero mio - Radarová ami poslušne ... ehm ... neposlušne hlási
    príchod !:)
    publikované: 05.05.2008 13:49:29 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  135. monami, sooshn
    Mne sa páčia oba názory vyjadrené vo vašich príspevkoch. Ewa nie je Gertrúda a Gertrúda nie je Ewa, aj keď pripúšťam, že Gertrúda bola motivovaná Ewou. Každá z vás(sooshn, monami) vidíte tú istú skutočnosť (trojica, sexualita, nevera) inak. Nevidíme aj my ostatní, život a skutočnosti vlastnými očami a nie sú často odlišné od pohľadu iných? "Rozmýšľajúci" vie mať svoj názor, „nerozmýšľajúci“, ten iba opakuje cudzí názor.
    Sooshn nám ukázala videnie ženy, ktorá neveru vidí ako pomoc k manželstvu. Nech to znie akokoľvek čudne pre našu konvenciu správania, nemohla jej nevera, v konečnom dôsledku, pomôcť záchrane manželstva? Ak to čo len na chvíľku pripustíme ( ja to pripúšťam), tak je to síce zvláštna cesta, ale je to cesta k cieľu. Je lepšia zvláštna cesta k cieľu, alebo nádherná diaľnica nikam?
    Monami veľmi pekne, v základoch to isté, sparodovala. Prečo nie aj takýto pohľad? Veď je pekný, dobre sa číta a monami sa netají, že je to paródia. Dajme si otázku, môže byť monami videnie reálne? Za seba musím povedať áno, môže byť. Kam vedie cesta Gertrúdy z hľadiska manželstva? Nie je to náhodou diaľnica nikam?
    Sooshn, monami. Vážim si vás obe. Dávate slová, príbehy, fikcie pre ľudí, aby videli to isté z rôznych strán. Nesiete svoju kožu na trh, pretože máte na to, aby ste rozdávali zo svojich myšlienok. Vždy sa nájde kopa ľudí, ktorí sa vás, respektívne vašu prácu, pokúsia znevážiť. Je jedno z akých dôvodov, to nie je podstatné. Podstatné je, že vy ste a že vaše myšlienky nezostávajú nepovšimnuté.
    publikované: 05.05.2008 14:01:05 | autor: Jan (e-mail, web, autorizovaný)
  136. monami
    a ja ze sa prihlasis ako major Margaret Hulihanova:)))...a mala pekný nick...štabajzna:)))
    publikované: 05.05.2008 14:07:17 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  137. milý Jan - ďakujem Ti za názor
    a veľmi ma teší, že môj príbeh vidíš v správnych súvislostiach.
    Áno,
    publikované: 05.05.2008 15:03:43 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  138. believero mio - železná Margaret ?:)
    ja som krehkejší typ ženy, hoci papuľujem možno viac ako ona :)
    publikované: 05.05.2008 15:09:17 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  139. mon ami mio
    ale mne sa Margaret paaaacila...no da sa viac papu...ehm...rapotat ako ona? :)))
    publikované: 05.05.2008 15:30:52 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  140. believero mio - ak sa tak nad tým veľmo sebakriticky zamyslím, máš pravdu :)
    tú olympijskú zlatú rapotaciu medailu si zaslúži ona :)
    publikované: 05.05.2008 16:28:22 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  141. mon ami
    nepokusis sa o prekonanie rekordu?...ona je uz zena v rkoch, nebude plucami stacit pri tebe, mas nadej na zlato:))
    publikované: 05.05.2008 16:45:37 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  142. believero mio - nepokúšaj ma, lámanie rekordov v papuľovaní je moja slabosť :)
    ale nechcela som Margaret kaziť radosť, keď ju už tak miluješ !
    Fňuk :)
    publikované: 05.05.2008 17:15:43 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  143. mon ami
    Margaret je zasla laska, mozno uz nie je ani medzi nami... do teba teraz nadeje vkladam a ochotny som ti robit trenera butlavu vrbu:))
    publikované: 05.05.2008 17:19:07 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  144. believero mio - lenže ja ako pravá "farizejská sviňa" som z bútľavej vŕby som zmajstrovala pod komínom Fantozziho :)
    takú obetu od Teba nemôžem prijať :))
    publikované: 05.05.2008 18:45:36 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
  145. Jan, povedal si to pekne
    a citim to tak aj ja. Na zachranu manzelstva neuprimnostou ale verit nedokazem, co neubera pribehu Sooshn na realite :)
    publikované: 06.05.2008 10:50:42 | autor: misolietavec (e-mail, web, neautorizovaný)
  146. milý misolietavec - viem, že si to neželáš, no aj tak Ti ďakujem
    za Tvoj názor :)
    publikované: 06.05.2008 11:20:59 | autor: monami (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014